Pulangan wang semula apabila berbelanja dengan Shopback

Percaya tak kalau Mya cakap yang awak boleh dapat duit bila shopping online dengan Shopback? Bayangkanlah. Awak dapat barang, awak jugak dapat pulangan semula dari pembelian awak tu. Dua kali ganda berbaloi. Tapi, apa dia Shopback ni sebenarnya dan macam mana dia berfungsi? Mesti awak tertanya-tanya macam tu jugak, kan. Meh sini Mya nak cerita.

Pulangan wang semula apabila berbelanja dengan Shopback

cashback dengan shopback
ShopBack ni sebenarnya satu platform yang menawarkan sistem cashback, iaitu, kita jana semula pendapatan bila kita ber-online shopping. Menarik kan? Dan sebenarnya, ada lebih dari ratusan online mall yang tawarkan cashback yang mencecah sehingga hampir 30%. Kita bershopping, kita dapat semula pulangan tunai.

cashback dengan shopback
Apa yang paling Mya suka pasal website ni ialah, ShopBack ni tak terhad kepada barangan sahaja. Kalau yang suka travel atau yang menggunakan perkhidmatan pengangkutan awam untuk balik ke kampung macam Mya, awak boleh juga gunakan ShopBack untuk menempah tiket bas di BusOnlineTicket mahupun menempah penginapan di destinasi pilihan awak dengan Booking.com atau dengan Homeaway. Atau boleh saja dengan banyak lagi pilihan lain yang ada dalam ShopBack ni.


Masih tertanya-tanya macam mana sebenarnya sistem cashback dalam ShopBack ni berfungsi? Don’t worry. Mya dah sediakan satu video untuk memudahkan awak untuk faham. Kita usha dulu video ni then terus cepat-cepat daftar jadi ahli. Sebab faedahnya memang banyak.
cashback dengan shopback
Nak sign up pun mudah sangat, cuma perlu ke laman ShopBack dan klik menu Sign Up kat sebelah kanan bahagian atas. Cuma masukkan nama dan password, then, you’re one of lucky people now. Lagi bertuah dengan ShopBack bila awak dapat perkenalkan laman ini kepada kawan-kawan lain. RM5 akan dihadiahkan kepada awak. Apa tunggu lagi? Jom ajak kawan-kawan join ShopBack hari ni. Berita baik harus dikongsi kan?

cashback dengan shopback

Comments

  1. Menarik. Selain shopping wang masuk balik hehe.

    ReplyDelete
  2. Bagusnya macam2 boleh beli Di shopback. Dah la dpt balik pulangannya berbaloi

    ReplyDelete
  3. Memang best bila shopping di shopback

    ReplyDelete
  4. Part shopping2 n dpt pulangan tunai semula mcmni, mmg kena terjah ar shopback...usya skrg gak..hehe

    ReplyDelete
  5. Menarik ini, tak pernah cuba lagi shopback ini. Ramai bagi feedback positif ;)

    ReplyDelete
  6. Macam best je Shopback nii, lepas nii bolehlah terjah dulu.

    http://www.myarosli.com/2017/07/blog-berbaju-baru.html

    ReplyDelete
  7. Jimat banyak shopping kt shopback ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bercuti ke Kuala Lumpur lebih menarik dengan Scoot!

Seleksi makanan Food Truck di sekitar Kuala Lumpur

Cannis: Virtual World to tops Nasdaq in reality