Hadiah istimewa bermula di Printcious.com

Assalamualaikum w.b.t. Harap masih tak terlewat Mya nak ucap Salam Awal Muharram kepada awak semua. Semoga tahun yang mendatang ni mampu membawa kita menjadi insan yang lebih baik dari yang sebelumnya. Sebenarnya, tadi Mya tengah tengok-tengok satu website untuk customized hadiah untuk yang tersayang. Macam kena pulak dengan tagline-nya, Printcious.com- Precious gifts from your heart;  Mya memang tengah cari satu hadiah yang Mya boleh personalised-kan sendiri. Risik-risik dengan pakcik Google, terjumpalah Printcious.com ni.

Mya sebenarnya tengah dok usha hadiah untuk anak kawan Mya yang bakal lahir lebih kurang penghujung Oktoer ataupun awal November nanti. Masa pusing-pusing kat GM Klang dengan mama hari tu pun dah ternampak satu romper yang ada tulisan yang super cute. Tapi, hati Mya tak berapa berkenan dengan ayat-nya. Sebab tulah Mya buat keputusan untuk cari romper lain yang lebih menarik dan sesuai online.

Fikir punya fikir, a thought crossed my mind.  Kenapa tak personalised-kan je? Lagi puas hati. Sebab kita boleh buat ikut keikhlasan hati kita. Memanglah banyak rompers atau any gifts yang kita boleh bagi pada kesayangan kita. Tapi, kadang-kadang, kita nak sangat bagi hadiah yang ada atau melambangkan sentimental value antara kita dan penerima hadiah. Let it be anything.  Secret message between you and your loved one, bitch nicknames you and all your girlfriends have, or anything else. Susah kita nak jumpa hadiah yang betul-betul dan tepat-tepat mengena dengan apa yang kita cari. Kalau ada pun, mungkin ada terkurang about 1% lagi.
Sebab itulah, bila Mya nampak je website Printcious.com yang ada bermacam jenis barang dan hadiah yang kita boleh customized, Mya jadi excited. Segalanya macam kebetulan sangat. Birthday my singing teacher baru je lepas, my bestfriend pun dah nak bersalin, my mom's birthday is on November and someone's birthday is coming next after her. Jadinya, apa lagi? Jomlah kita customized hadiah untuk each and everyone of them. Cara nak gunakan customization tool yang ada dalam website ni pun tak susah. Boleh tambah text atau gambar mcm yang kita suka jugak. Oh ya, Printcious is also available in Singapore, Australia, Hong Kong, Canada, Philippines & Taiwan.
Dah alang-alang kita tengah berehat hujung minggu ni, sempatlah kita customized hadiah untuk yang tersayang. Tak semestinya nak kena tunggu hari istimewa je. Apa kata kita jadikan hari ini hari istimewa? Okeylah semua. Mya nak design romper comel untuk anak buah ni. Nanti kita borak lagi. Roger and Out.

Comments

  1. Cantik lah buat customised romoer ni, boleh letak wording yg lovey dovey ikut kesukaan masing masing ...

    ReplyDelete
  2. Suka Printcious ni sebab senang nk customize sendiri dan macam2 jenis barang yang sesuai dijadikan hadiah banyak kat sini

    ReplyDelete
  3. Akak dah 3x shopping kat printcious ni...seronok 😘

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bercuti ke Kuala Lumpur lebih menarik dengan Scoot!

Seleksi makanan Food Truck di sekitar Kuala Lumpur

Cannis: Virtual World to tops Nasdaq in reality