Song Joong Ki dan Song Hye Kyo bakal berkahwin 31 Oktober


Berita gembira untuk semua peminat setia drama Korea yang sangat terkenal ke seluruh pelusuk dunia, Descendants of The Sun (DOTS). Mya yakin, tajuk kali ini sebenarnya amat mematahkan hati peminat Song Joong Ki yang sangat terkenal dengan watak Kapten Yoo Si Jin. Maybe ada jugak yang terlebih gembira. Sebab dapat melihat dua bintang kesayangan mereka * Song Joong Ki dan Song Hye Kyo * ini akhirnya betul-betul berkahwin pada penghujung Oktober nanti. Berita ini disahkan sendiri oleh agensi masing-masing bahawa Song Joong Ki dan Song Hye Kyo bakal berkahwin pada 31 Oktober nanti.

Song Joong Ki dan Song Hye Kyo bakal berkahwin 31 Oktober

Dari khabar dan cerita yang Mya risik dari beberapa laman web gosip artis di Korea, Song Joong Ki dan Song Hye Kyo sebenarnya dah lama menjalin hubungan cinta. Katanya, dari tahun 2015, iaitu semasa dalam pengambaran DOTS lagi. Boleh dikatakan sebagai cinta lokasilah ni. Agaknya, usaha keras Song Joong Ki memikat hati Song Hye Kyo bukan hanya di dalam drama, malahan di luar set juga.

Song Joong Ki dan Song Hye Kyo bakal berkahwin
Song Hye Kyo sebelum ini pernah juga bercinta dengan beberapa jejaka dari kalangan artis. Jadi, pada asalnya, dia menolak konsep bercinta sesama selebriti. Siapa sangka, Song Joong Ki berjaya melembutkan hati kerasnya tu dan kini akhirnya mereka mengeluarkan kenyataan rasmi yang mengesahkan hubungan mereka berdua, sekaligus membuat pengumuman mengenai perkahwinan yang akan dilangsungkan pada hari Halloween nanti. 

Song Joong Ki dan Song Hye Kyo bakal berkahwin
Kenyataan rasmi dari wakil syarikat

Bukan sekali dua peminat nampak mereka keluar bersama dalam any casual occasion. Walaupun ada rakan artis atau krew produksi yang lain, tapi kemesraan dan chemistry antara mereka memang tak boleh disangkal lagi. Jadi, memandangkan mereka berdua dah jumpa keluarga masing-masing dan dah keluarkan kenyataan rasmi begini, kira confirmlah ni.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bercuti ke Kuala Lumpur lebih menarik dengan Scoot!

Seleksi makanan Food Truck di sekitar Kuala Lumpur

Cannis: Virtual World to tops Nasdaq in reality