Sambutan Rumah Terbuka Syawal ke-3

Assalamualaikum w.b.t. Hari ni genap seminggu kita menyambut Syawal bulan kemenangan ni. Kepada yang dah mula berpuasa enam, teruskan usaha awak untuk habiskan sehingga hari ke-enam nanti. Kepada yang masih beraya, kita raya sepuas hati. Memandangkan baru semalam ada masa nak transfer semua gambar raya, hari ni Mya nak share beberapa gambar semasa sambutan rumah terbuka di rumah Mya pada hari raya ketiga tempoh hari.

Terlebih dahulu, Mya nak ucapkan terima kasih untuk teman-teman, sahabat handai dan jugak kaum keluarga yang melapangkan masa untuk memenuhi jemputan Mya. Almaklumlah, raya ketiga. Masing-masing masih sibuk beraya dengan keluarga sendiri. Tapi, ramai juga yang mencari peluang dan kesempatan untuk datang jugak ke majlis kecil-kecilan ni *ayat dah macam jemputan apa je* Terima kasih sebenarnya sebab tolong habiskan makanan yang banyak tu. Kalau tidak, pengsan Mya nak kena habiskan semua.





Harapnya, hidangan rumah terbuka kali ni kena dengan selera semua oranglah, ya? Sebab kebanyakkan disiapkan mengikut selera tekak Mya. Terlebih terkurang tu, minta halal dan minta maaf dengan seikhlas hati. Kalau okey tu, lain kali bolehlah Mya masakkan lagi. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin.

Comments

Popular posts from this blog

Bercuti ke Kuala Lumpur lebih menarik dengan Scoot!

Seleksi makanan Food Truck di sekitar Kuala Lumpur

Cannis: Virtual World to tops Nasdaq in reality